غدیر تکمیل کننده حرکت تاریخ
به دنبال رد پای دوست...

سیر نمایشگاهی جایگاه زن 7 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 6 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 5 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 4 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 3 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 1 سیر نمایشگاهی زن مسلمان جواب دندان شکن..... دل، انسان و دنیا.... چگونه پاکدامنی زنان خود را حفظ کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تمدن یعنی....... آزادی... آدما از لحاظ فهمیدن چند دسته هستن؟؟؟؟؟ زندگی واقعیت نه خیال.... سبک زندگی 2 به نظر شما واقعیه؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! سبک زندگی جمله ای بسیار مهم در امر تبلیغات....


غدیر تکمیل کننده حرکت تاریخ

بعد از ارائه تاریخ مدون از سوی جامعه غرب ما که تاریخ مدون نداشتیم و اندیشمندی که توانایی تدوین تاریخ بشریت به معنای تاریخ واقی را داشته باشد نیز نداشتیم در برابر آن انفعال نشان دادیم. شاید هم این انفعال به حق بوده چون همزمان که تاریخ غرب به ما ارائه میش ما در یک تهاجم همه جانبه سردرگم بودیم و آنچان این تهاجم به یکباره و قوی بود که حتی بسیاری از اندیشمندان ما نه تنها قدرت پاتک نداشتند بلکه قدرت دفاع خود را از دست داده و تسلیم شده بودند حتی بدونه کوچکترین مقاومتی. آندسته از اندیشمندان که مقاومت کردند نیز به علت اقلیت بوده مورد هجمه قرار گرفته و به انزوا کشیده شده یا کشته شده اند.

باید در تحلیل وقایع جوانب صحیح را در نظر گرفت و با یک دید صحیح به تحلیل آن پرداخت. در روز غدیر یعنی 18 ذی الحجه تاریخ بشریت از نبوت عبور کرد و وارد امامت شد. این مرحله بدان معنا بود که ارتباط عالم ماده با عالم تجرد که قبلا با وحی صورت میگرفت منقطع شد و یک ارتباط جدید شکل گرفت. ارتباطی از نوع امامت. ارتباطی که به علت تغییراتی که در نظام وجودی هستی بوجود آمد ایجاد شد. اگر غدیر شکل نمیگرفت بشریت دچار یک انحطاطی میشد که جریان تاریخی ای که توسط انبیائ شکل گرفت را نابود میکرد و غایت خود را از دست میداد.

غدیر نه تنها بر مسلمانان مبارک بلکه بر تمام بشریت مبارک. عید غدیر عید احیای بشریت است. عید نویدبخش آینده ای روشن برای بشریت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: خودم، ،
:: برچسب‌ها: غدیر, تاریخ بشریت, حقیقت غدیر, تحلیلی از غدیر, ,

نویسنده : مهدی تاریخ : جمعه 23 / 7 / 1393



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به به دنبال رد پای دوست... مي باشد.