سبک زندگی 2
به دنبال رد پای دوست...

سیر نمایشگاهی جایگاه زن 7 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 6 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 5 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 4 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 3 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 1 سیر نمایشگاهی زن مسلمان جواب دندان شکن..... دل، انسان و دنیا.... چگونه پاکدامنی زنان خود را حفظ کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تمدن یعنی....... آزادی... آدما از لحاظ فهمیدن چند دسته هستن؟؟؟؟؟ زندگی واقعیت نه خیال.... سبک زندگی 2 به نظر شما واقعیه؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! سبک زندگی جمله ای بسیار مهم در امر تبلیغات....


سبک زندگی 2

سلام مهربانان

در ادامه سبک زندگی به قسمت دوم فرمایشات رهبرمان آقا سید علی روحی فداه اشاره میکنیم:

«... نکته دوم در اینجا وجود دارد و آن این است که ما برای ساختن این بخش از تمدن نوین اسلامی (سبک زندگی) به شدت باید از تقلید پرهیز کنیم. تقلید از آن کسانی که سعی دارند روش های زندگی را و سبک و سلوک زندگی را تحمیل کنند به ملت ها. امروز مظهر کامل؛ و تنها مظهر زورگویی و تحمیل، تمدن غربی است.

بنده طرفدار این نیستم که در مورد لباس، در مورد مسکن، در مورد سایر چیزها یکبارکی یک حرکت جمعی و عمومی انجام بگیرد؛ نه این کارها باید به تدریج انجام بگیرد. دستوری هم نیست. اینها فرهنگ سازی نیاز دارد... کار نخبگان است.. کار فرهنگ سازان است. و شما جوان ها باید خودتان را برای این آماده بکنید. این رسالت اصلی است.»

انشاء الله در قسمت های بعد نکات موجود در فرمایشات ایشان مورد بررسی قرار خواهد گرفت...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: خودم، ،
:: برچسب‌ها: سبک زندگی, تمدن اسلامی, تمدن سازی, تقلید از سبک زندگی, نقش جوانان در تمدن سازی,

نویسنده : مهدی تاریخ : شنبه 21 / 2 / 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به به دنبال رد پای دوست... مي باشد.