موعظه های لقمان...
به دنبال رد پای دوست...

سیر نمایشگاهی جایگاه زن 7 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 6 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 5 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 4 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 3 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 1 سیر نمایشگاهی زن مسلمان جواب دندان شکن..... دل، انسان و دنیا.... چگونه پاکدامنی زنان خود را حفظ کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تمدن یعنی....... آزادی... آدما از لحاظ فهمیدن چند دسته هستن؟؟؟؟؟ زندگی واقعیت نه خیال.... سبک زندگی 2 به نظر شما واقعیه؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! سبک زندگی جمله ای بسیار مهم در امر تبلیغات....


موعظه های لقمان...

فرزندم هيچکس و هيچ چيز را با خداوند شريک مکن!

 «وَإِذْ قَالَ لُقْمَانُ لِابْنِهِ وَهُوَ يَعِظُهُ يَا بُنَيَّ لَا تُشْرِكْ بِاللَّهِ ۖ إِنَّ الشِّرْكَ لَظُلْمٌ عَظِيمٌ»

«(به خاطر بیاور) هنگامى را که لقمان به فرزندش ـ در حالى که او را موعظه مى کرد ـ گفت: «پسرم! چیزى را همتاى خدا قرار مده که شرک، ظلم بزرگى است.»

این اولین موعظه لقمان حکیم به فرزندش بود...

میتونیم درس بگیریم میتونیم از کنارش بگذریم...

 

گاهی اوقات بدون اینکه فکرشو بکنیم و یا بخواهیم این کار را انجام میدهیم...

خدا شریکی نداره....

خدایا ! اگر گاهی از روی اشتباه و ندانسته این کار رو کردم از من خرده نگیر....

خدایا! اگر جهان آفریدگاری غیر از تو داشت این نظم رو نداشت...

خدایا! دست ما رو بگیر که ما فطرتا به تو معتقدیم اگر چه گاهی در عمل کوتاهی میکنیم و...

 

خدایا! اگر تو ما را نپذیری به کجا باید پناه ببریم...

خدایا! تو وجودت کرم و بخششه.... پس خلاف ذاتت عمل نمیکنی...

خدایا! چه بسیار خوبی هایی که من اهلش نبودم و تو در بین مردم منتشر کردی...

خدایا! تو باعث شدی مردم فکر کنن من آدم خوبی هستم...

خدایا! دوستت دارم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: خودم، ،
:: برچسب‌ها: خدا, دوستی با خدا, موعظه لقمان, ,

نویسنده : مهدی تاریخ : دو شنبه 2 / 12 / 1393



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به به دنبال رد پای دوست... مي باشد.